I Am Mother 2019 en filmtitel med genre Science-Fiction, Beast Dansk Film i Top Video Format. Film På Nexus I Am Mother Original Video. Måste Se Film I Am Mother Available Format Ultra High Definition. Film På Dvd I Am Mother Available Format HD 1080P. Se Film Uden Net I Am Mother i høj kvalitetskvalitet.
Du vil indse samlede beskrivelse af I Am Mother nedenfor:
- Original titel : I Am Mother
- Film titel : I Am Mother
- År for film : 2019
- Genrer af film : Science-Fiction,
- Status for film : Released
- Udgivelsesdato for film : 2019-06-07
- Virksomheder af film : Mother Film Holdings, Rhea Films, Southern Light Films, The Penguin Empire, ADL Film Fest Fund,
- Landene i film : Australia,
- Sprog af film : English,
- Varighed film : 113 Min
- Gennemsnitlig stemme af film : 6.7
- Youtube ID film : videokode
- Oversættelse af film : translation
- Aktører film :Clara Rugaard (Daughter), Tracy Britton (Teacher), Rose Byrne (Mother (voice)), Maddie Lenton (Infant), Luke Hawker (Mother), Steve Martin (Self (archive footage) (uncredited)), Tahlia Sturzaker (Child), Hazel Sandery (Toddler), Johnny Carson (Self (archive footage) (uncredited)), Whoopi Goldberg (Self (archive footage) (uncredited)), Hilary Swank (Woman), Jacob Nolan (Brother), Summer Lenton (Toddler)
I Am Mother er den ideelle film produceret af Mother Film Holdings, Rhea Films, Southern Light Films, The Penguin Empire, ADL Film Fest Fund, følger en beskrivelse af filmen er "Suite à une extinction de l'humanité, une adolescente éduquée seule par une mère droïde voit son monde basculer lorsqu'elle rencontre une survivante.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet og største bedste skuespillere.
Du er nu og hvor du vil være ur : I Am Mother fra Mother Film Holdings, Rhea Films, Southern Light Films, The Penguin Empire, ADL Film Fest Fund, i høj kvalitetskvalitet ud over det virkelig skulle være udgivet i land. Flyt din favoritter øjeblikkeligt film, on skub af en mus! Med en ubegrænset kapacitet af båndbredde og indhold til at streame, ur hvad du har brug for, når du vil!
.
Driver : Isabelle Scott, Driver : Nadia Samson, Second Assistant Director : Shannon Crotty, Production Accountant : Elspeth Baird, Costume Design : Mariot Kerr, Music : Dan Luscombe, Art Direction : Adam Wheatley, Executive Producer : Terry Dougas, Stunts : Mike Duncan, Unit Publicist : Mark McGowan, Production Design : Hugh Bateup, Line Producer : Julie Byrne, Casting : Nikki Barrett, Production Coordinator : Carly Maple, Set Decoration : Lisa Brennan, Costume Supervisor : Olivia Iacobelli, Producer : Timothy White, Second Assistant Director : Sophie Calver, Set Production Assistant : Michael Barba, Editor : Sean Lahiff, Dialect Coach : Jenny Kent, First Assistant Editor : Regg Skwarko, Location Manager : Jesse Goninon, Executive Producer : John Wade, Executive Producer : Bryce Menzies, Director of Photography : Steve Annis, Executive Producer : Grant Sputore, Art Direction : Todd Smythe, Sound Recordist : Des Kenneally, Animatronics Designer : Zoilo Abad, Prop Maker : Marco Wuest, Boom Operator : Nick Steele, Executive Producer : Jean-Luc De Fanti, Executive Producer : Philip Wade, Co-Producer : Anna Vincent, Stunt Double : Marlee Barber, Digital Intermediate : Marty Pepper, Stunts : Jennifer Bichard, Stunt Coordinator : Steve McQuillan, Boom Operator : Corrin Ellingford, Script Supervisor : Mojgan Khadem, Writer : Michael Lloyd Green, First Assistant Director : Travis Kalendra, Executive Producer : Paris Kasidokostas Latsis, Director : Grant Sputore, Stunts : Daisy Fryer, Producer : Kelvin Munro, Co-Producer : Michael Lloyd Green
Ja, nu du kan se film involverer I Am Mother 100% længde og tilegne den url til dette film I Am Mother Ultra High Definition.
Tags: artificial intelligence, bunker, post-apocalyptic future, robot, human extinction,